Once Upon A Time...

Idag är en dag jag har väntat länge på nämligen säsongspremiär av Once Upon A Time! Har längtat sen jag fick veta att det skulle bli en andra säsong och jag var helt säker på att Myra hade kanalen det visas på men det hade hon såklart inte. Tur det finns internet och streamingsidor där man kan se det gratis utan att ladda ner!!
 
Serien är, som man kan gissa på namnet, en blandning av alla klassiska sagor som Snövit, Rödluvan, Skönheten och Odjuret, Hans och Greta och allt ni kan tänka er och utspelar sig i en liten stad/by/whatever som är under en besvärjelse så tiden står till och karaktärerna vet inte om att de är dessa karaktärerna. Det är ganska komplicerat att förklara så därför lägger jag till trailern här under! Den är verkligen bra och spännande och alla borde se den!
 
 
Tidigare idag har jag varit ute och gått igen. Idag blev det 9,7 km. Var riktigt varmt men superskönt ändå!! Gick inom och köpte Frozen Yogurt på vägen. Idag blev det naturell med frukt iaf! Var ute i cirka två timmar och när jag kom tillbaka hoppade jag direkt in i duschen. Cyklade och handla sen och har därefter tagit det ganska lugnt.
Till kvällsmat sen blev det pasta med broccoli och kyckling i ostsås. Receptet kom jag på själv och det var jätteenkelt att tillaga. Gott var det också! 
 
Nu ska jag krypa ner framför Once Upon A Time med en varm kopp te tillsammans med jordgubbar och mörk choklad! MUMS!
 
 
Jag ute på min promenad
 
Rundan jag gick
 
Min supergoda pastarätt
 
Smaskigt snack när jag ser på Once Upon A Time!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0