one of those days..

Ibland orkar man inte riktigt och idag är en sån dag. Känner min allmänt omotiverad till att göra någonting. Sovit fruktansvärt dåligt inatt och jag börjar bli riktigt trött på att inte få den sömn jag behöver! Igår låg jag vaken till 1 bara för att sen halv 3 vakna och ligga vaken en timme till. Jag förstår det inte för jag är verkligen skittrött men ändå går det inte. Åkte såklart till skolan ändå och det var skönt att komma ut lite. Hade bara en lektion och äve om min koncentation inte var på topp så är det inte så farligt att sitta igenom. 
 
 Åkte och handlade när jag kom hem. Köpte lite frysta fiskfiléer så jag får i mig någon protein! Idag blev det dock pasta med spenat och fetaost! Jag måste säga att jag är ganska kreativ som kommer på allt själv! Tycker dock det är sjukt tråkigt att laga mat och jag gör helt inget med mer än 4 ingredienser... Imorgon blir det nog fisk iallafall, hoppas nu de är goda fastän de var billiga! 
 
Just nu sitter jag och pluggar. Har inte så mycket kvar så passade på att skriva ett inlägg även om jag inte har så mycket att skriva idag.. Mest känner jag för att sova men jag vet att om jag försöker sova nu kommer det inte gå och de bästa chanserna för att somna har jag om jag väntar tills jag verkligen verkligen är trött!
Hoppas dagen imorgon blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0