Packa packa packa...

Idag kan man tro att istiden har kommit tillbaka för så kallt har det varit.. Temperaturen har legat på 20 °C de varmaste stunderna av dagen och himlen har varit täckt av gråa moln. Kom lite regn en stund också. Imorgon ska det inte bli mycket bättre men sen framåt veckan blir det bättre och nästa helg ser ut som det blir upp mot 30°C igen! Kanske blir ett strandbesök isåfall.
 
Idag har jag inte gjort någonting mer än att packat ihop alla mina grejer. Imorgon ska jag flytta tillbaka till Cherokee Lodge igen och det ska faktiskt bli väldigt skönt! Men jag är klart nöjd över att ha bott gratis i en månad! Packa är dock något utav det tråkigaste jag vet om inte det allra tråkigaste. Nu är det iallafall gjort och mycket ordentligt dessutom! Pluspoäng för det! 
 
När jag tänker efter har jag faktiskt gjort en sak idag nämligen beställt en Halloweenutklädnand! Älskar att Halloween är så stort här för att klä ut sig är bland det roligaste jag vet! Förra året var jag en superhjälte. Jag gjorde ingenting utan jag och Lina klädde bara ut oss för skojs skull! I år ska jag vara Alice i Underlandet, har velat det länge så kul att äntligen få chansen. 
 
Är väldigt sugen på att cykla till Starbucks och köpa en varm dricka och kanske till och med unna mig en kaka men känns så himla kallt. Får bli en annan dag. Från och med imorgon bor jag ju närmare igen! 
 
Nu ska jag sätta mig och fortsätta plugga för mitt prov på måndag. Gosh hade verkligen känts bättre om jag hade ett litet snack men allt jag har är morötter. Men det är faktiskt jätteonödigt så jag tror jag struntar i det. Min kropp lär överleva utan det. 
 
Årets utklädnand
 
Föra årets utklädnand!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0