Powerwalk och sushinight!

När jag tänker tillbaka känns det som idag varit en väldigt lång dag! Började lite lagom långsamt med yogurt till frukost och en kopp te innan jag pratade med mamma och pappa som alltid på morgonen. Fortfarande väldigt trött och känns som jag inte alls sovit tillräckligt senaste veckan... Efter att ha pratat med de bestämde jag mig för att gå ut och gå en runda. Gick 11 km och det var väldigt skönt, kändes lite i benen efteråt eftersom jag trotsade värmen och gick på i ganska snabb takt. 
 
När jag kom tillbaka stekte jag ett ägg och kokte lite broccoli till lunch. Det var väldigt enkelt men ändå gott! Därefter var det dags att plugga men jag var så trött så jag var tvungen att lägga mig ner en timme först och bara stänga av allt och vila. Somnade inte riktigt men var ändå skönt att bara äterfå lite energi! Efter det var jag redo att köra igång igen och läsa igenom det vi har prov på på torsdag! 
 
Framåt kvällen så bestämde jag och Haein, en tjej som jag har ekonomi med, för att gå ut och äta. Hon bor också på Coronado bara två kvarter bort från där jag bor just nu! Sen om två veckor flyttar jag tillbaka till B&B igen så då blir det lite längre men ändå! Hon, jag och hennes pojkvän gick till ett ställe där hans kompis jobbar, Bistro d'Asia, och åt sushi! Det var riktigt gott och väldigt trevligt! Vi beställde in först 2 sorters rolls och någon slags fisk och sen ytterligare en sort rolls. Allt var jättegott, till och med fisk grejen!! Är sjukt mätt nu och känns ju inte som jag kommer behöva äta på en vecka eller två.
 
Efter det gick vi ner till stranden en stund med deras två hundar som var supersöta speciellt en av de innan vi åkte tillbaka igen! Nu har jag vart hemma en liten stund och tänkte sätta mig och läsa igenom lite mer inför mitt prov innan jag går och lägger mig. Imorgon kommer definitivt bli en pluggdag eftersom jag plötsligt inte fick gjort alls lika mycket som jag planerat för men det är ganska lugnt, materialet är inte så komplicerat och mycket har fastnat redan från lektionerna!
 
Redo för att gå en mil!
 
Härlig dag som alltid!
 
Lite annan del av stranden, min nyckel reflekterade tyvärr solen så det lyser i hörnet av bilden...
 
Redo för Sushi!
 
Stranden at night!
 
Min nya vän! Söt vit liten fluffig hund :) Önskar jag hade en liten vovve som kunde hålla mig sällskap!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0