Seg dag...

Idag har varit en seg dag. Inte på humör för någonting vilket resulerade att det tog mig till halv 4 innan jag ens klädde på mig och gick ur sängen. När jag väl gick upp så gick jag ut en sväng blev inte så jättelångt kanske 4km eller något. Sen cyklade jag och handlade lite gott och när jag kom tillbaka var klockan redan lite över 6 och eftersom jag fortfarande inte hade ätit mer än en yogurt lagade jag kvällsmat. Blev 2 stekta ägg med avokado och chorizo. Korven hade dock ingen skin så jag typ mosade runt det lite när jag stekte så det blev lite samma konsistens som kötfärssås. Det var helt OK gott. Kunde varit godare och kommer säkerligen inte äta det igen. Har dock en del chorizo kvar men jag vet inte. Är väldigt kräsen när det kommer till korv. 
 
Efter maten kokade jag en kopp te och drack med min glutenfria chocolate chip-kaka och lite peanutbutter cups. Kakan var god fastän den var glutenfri, jag är inte allergisk eller något men får ibland ont imagen när jag äter saker med gluten plus att min hy blir märkbart sämre så jag försöker att inte äta så mycket och dessa kakorna var de enda som fans i enpack ändå! Jag har ätit endel pasta nu senaste veckan och ibland blire bagels men ja..
 
Började läsa i min nya bok men insåg ganska snabbt att jag istället borde plugga så började läsa i psykologiboken och markera saker. Eftersom jag är ganska trött blir det mer fokus på det imorgon men kom iallafall en bit på vägen! 
 
Nu har jag precis duschat och tvätta håret. Alltid skönt med nytvättat hår! Har lite ont i huvudet igen vilket suger så ska nog gå och lägga mig snart!
 
Molnig dag idag, men fint vart det!
 
Perfekt kombination
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0