Shop til you drop ♥

Idag kom jag och Haein äntligen iväg till Fashion Valley! Jag behövde fina varma tröjor, köpte såklart inte en enda. Men jag såg ingen jag ville ha. Kanske få ta en snabbis till Horton Plaza någon dag. Däremot köpte jag som alltid 5 för 26 trosor på Victoria's Secret, världens skönaste! Köpte också en chargers-tröja (måste ju stödja San Diegos lag lite) och ett mobilskal från VS. Sen på Forever 21 hitta jag gosiga strumpor, vilket jag faktiskt planerat att köpa eftersom mina fötter alltid är säker 10 grader under min kroppstemperatur, och ett par skor. I en liten affär som sålde San Diego grejer och småsaker köpte jag ett armband gjort av turkos som enligt lappen är mitt sjärnteckens ädelsten. Eller rättare sagt en ädelsten som ska vara bra för något om man är tvilling. Det var iallafall fint och får mina ögon att se blåare ut om man håller upp handen. Haein köpte också ett fast för hennes stjärntecken. 
 
Vi åkte även inom Party City och provade utklädnander, tyvärr hitta vi inga vi ville ha. De som vi ville ha måste man beställa online så kanske får göra det. Halloween är ändå viktigt! På Halloween ska vi åka till Balboa Park och gå deras Haunted Trail. I mörket. I en park. Jag kommer dö. Ska bli kul men herregud jag är redan nervös! Såg lite bilder på hemsidan och seriöst jag kan inte förstå att jag ska utsätta mig för detta. Kolla själv här! De varnar att om man har hjärtproblem bör man inte gå.. 
 
Vi gick även in i Disney affären i Fashion Valley och där fanns ett Perry gosedjur. Jag vill ha! Jag älskar Perry. Phineas och Ferb överhuvudtaget är det bästa! Lite kul var att Haein peka på en tröja och sa kolla denna så cool så jag vänder mig om och det var givetvis en Perry-tröja som jag själv äger! 
 
Som ni förstår har det varit en bra dag!! När jag kom hem blev det mat, dusch och en film. Såg Cyberbully med Emily Osment. Har ni inte sett det rekomenderar jag den. Den är väldigt bra och återspeglar en verklighet av hur det är att växa upp i en generation med internet. Det är på riktigt och det är lätt att sitta bakom en dator och skicka anonyma elaka meddelande till andra, för enkelt. SKa inte skriva en hel uppsats här om nätmobbning men se filmen om ni har tid. Den är bra.
 
 
Go Chargers! :) Ni kan även se mitt nya mobilskal i mittenbilden. Alltså det gröna. Och armbandet! Och sockarna på första bilden fast inte så tydlig! Självklart också min lila vovve från PINK som är det sötaste någonsin. 
 
Skorna. Och nej det är inte vinterskor. De är fördet första inte fodrade och för det andra perfekt för höstoutfits. De är också långsmala i foten vilken är perfekt för mina fötter!
 
Tänkte jag kunde passa på att visa vilken Perry-tröja jag menade. Hoppas ni uppskattar bilden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0