snabb uppdatering..

Blir ett kort inlägg nu. Har världens huvudvärk som verkligen dunkar i hela huvudet så kan inte riktigt koncentrera mig på datorskärmen.. 
 
Igårkväll var jag ju på Halloweenparty. Det var sådärkul, ingan av oss kände någon och alla andra verkade känna varandra så vi stannade inte kvar så länge. Istället bestämde vi oss för att åka in till Downtown och köpa glass men sen ångrade vi oss eftersom alla var så trötta så nu blir det glass efter Haunted Trail på onsdag istället! 
 
Imorse gick jag upp en timme tidigare än vad jag borde vilket har resulterat i att jag varit ganska trött. Har dock haft massa energi samtidigt men inte kunnat komma på lämplig aktivitet för att bli av med den. Gick 5 km på förmiddagen innan jag köpte med en varm baugett plus lite frukt och gick ner till stranden. Låg där i 3-4 timmar och det var där någonstans min huvudvärk kom. Badade faktiskt idag och det var inte allt för kallt, ganska skönt faktiskt! 
 
Efter det har jag handlat, pluggat, spelat gitarr, duschat och ätit. Inte så händelserik dag. Imorgon är det ny skolvecka igen! Tiden går verkligen snabbt snart november och allt! Ska börja köpa julklappar nu så jag slipper trängas med alla i december, så till alla ni som förväntar er julklappar eller andra beställningar: Det är dags att skicka en önskelista/beställningslista nu!
 
Nu klarar inte mitt huvud mer, måste försöka sova. 
 
 
 
Så här var min dag idag, hur var eran?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Inte lite skön...Härligt!

2012-10-29 @ 07:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0