Ännu en perfekt dag på stranden

Var så fruktansvärt trött igårkväll så jag slocknade redan vid halv 10. Brukar alltid vara uppe och vänta på att mamma och pappa ska vakna och gå in på Skype men inte igår inte! Sov sammanlagt ca 9,5 timme. Heter det 9,5 timme eller timmar? 9,5 är ju mer än en och därför flera alltså plural vilket borde göra det till 9,5 timmar men det låter jättekonstigt att säga... Någon som är bra på svenska språket kan ju gärna berätta hur det ska vara!!!
 
Startade iallafall dagen med frukost. Bagel och te mums! Måste verkligen köpa med mig bagels hem i jul! Sen blev det skype med mamma, pappa och Elias medans jag väntade på att molnen som täckte himlen imorse skulle försvinna! Här är alltid moln på morgonen fram tills sådär 9-10 tiden men idag dröjde det till 12 innan de försvann... När alla moln väl var borta cyklade jag ner mot stranden! Köpte en cykelpump på vägen vilket verkligen var behövligt! Tog såklart den billigaste men vad som är bra är att den inte tar så mycket plats så man kan slänga med den i väskan om man ska någonstans! Efter att ha pumpat upp däcken blev cyklingen mycket bättre!

Innan jag la mig på stranden åt jag lunch på La Salsa som har mexikansk mat! Blev Baja Style Shrimp Tacos som var supergoda! Mätt och belåten tog jag mig sen ner till stranden där jag stannade några timmar innan jag cykla tillbaka igen! 
 
Nu ska jag äta och se på Top Gun eftersom min mamma tvingar mig och kommer fråga om det nästa gång vi pratar... Har köpt ett paket med celleristavar, minimorötter, äpplebitar, vindruvor, russin/solrosfrön med hummus och jordnötssmör som jag tänkte äta. Det är ganska stort så orkar nog inte göra någon mer kvällsmat! Kanske tar en yoghurt till möjligtvis. Tyckte det kändes som perfekt filmmat som man kan plocka lite och det tar inte slut direkt så man har något under filmens gång! Tänkte göra mig en kopp te också och mysa till det lite! 
 
Baja Style Shrimp Tacos
 
Kom ett flygplan som flög sjukt lågt när jag låg på stranden!! Ingen av dessa bildena är tagna med zoom!!
 
Älskar stranden!!
 
Idag låg jag riktigt nära vattnet! Skönt med blöt sand som inte blåser upp i huvudet på en!!!
 
Mitt hår har blivit helt otroligt blont nu! Nästan vitt!!!
 
Här är min kvällsmat som jag pratade om ser ganska gott ut va?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0