Äntligen dags för Pirate Party!!!

 
Idag var det äntligen dags för Pirate Party hos Anita och Jim! Tog bussen hemifrån 20 i 9 i morse för att sedan ta mig upp med Coastern till Carlsbad! Det var en trevlig tågresa med fin utsikt över havet när man passerade bland annat Encinitas, Del Mar och Solana Beach! 
Väl framme i Carlsbad plockade Anita upp mig på stationen och sen begav vi oss till deras hus där  jättegod French Toast innan vi påbörjade att fixa iordning grejer! 
 
Lite senare kom det fler släktingar som hjälpte till att fixa iordning. De som kom var Jordan som är Anita och Jims son, Mary som är Anitas mamma sen Mette som är Anitas syster Emilys dotter tillsammans med sin man Randy och deras två barn André och Emily! Jordan körde ner från Los Angeles och stannar övernatt, Mette bor i Montana så de är här en hel vecka! Det var verkligen superkul att träffa alla och om jag vill åka skidor någongång kan jag numera ta en trip till Montana som ligger vid kanadensiska gränsen! Det känns verkligen bra att ha lite släkt här och även om vi inte är jättenära släkt känns det ändå nära! Anita och Jim ser det som att de har adopterat mig och fått dottern de själva aldrig hade!
 
Festen i sig var mycket lyckad! Kul att träffa folk och god mat! Jag fick i uppdrag att ta foton och det gick bra! Tog några egna också men de kommer upp imorgon när jag kan ladda upp via datorn. Jag ska sova här i natt och rummet jag ska sova i har ett modelltåg i sig och hela omgivning runt det är Harry Potter relaterat så där finns Hogwarts, Hogsmead, förbjudna skogen, qudditchplanen osv osv! Det är som om jag nästan får gå på Hogwarts själv!!!! 
 
Nu är klockan nästan midnatt och jag är riktigt trött! Imorgon kommer Mette och familj samt Mary över på morgonen för frukost och både jag och Jordan stannar över natt så det blir en riktigt storfrukost med allesammans! Ska bli jättekul och trevligt! 
 
Bilder kommer så fort som möjligt!!!
Idag var det äntligen dags för Pirate Party hos Anita och Jim! Tog bussen hemifrån 20 i 9 i morse för att sedan ta mig upp med Coastern till Carlsbad! Det var en trevlig tågresa med fin utsikt över havet när man passerade bland annat Encinitas, Del Mar och Solana Beach! 
Väl framme i Carlsbad plockade Anita upp mig på stationen och sen begav vi oss till deras hus där jag fick jättegod French Toast innan vi påbörjade att fixa iordning grejer! 
 
Lite senare kom det fler släktingar som hjälpte till att fixa iordning. De som kom var Jordan som är Anita och Jims son, Mary som är Anitas mamma sen Mette som är Anitas syster Emilys dotter tillsammans med sin man Randy och deras två barn André och Emily! Jordan körde ner från Los Angeles och stannar övernatt, Mette bor i Montana så de är här en hel vecka! Det var verkligen superkul att träffa alla och om jag vill åka skidor någongång kan jag numera ta en trip till Montana som ligger vid kanadensiska gränsen! Det känns verkligen bra att ha lite släkt här och även om vi inte är jättenära släkt känns det ändå nära! Anita och Jim ser det som att de har adopterat mig och fått dottern de själva aldrig hade!
 
Festen i sig var mycket lyckad! Kul att träffa folk och god mat! Jag fick i uppdrag att ta foton och det gick bra! Tog några egna också men de kommer upp imorgon när jag kan ladda upp via datorn. Jag ska sova här i natt och rummet jag ska sova i har ett modelltåg i sig och hela omgivning runt det är Harry Potter relaterat så där finns Hogwarts, Hogsmeade, förbjudna skogen, qudditchplanen osv osv! Det är som om jag nästan får gå på Hogwarts själv!!!! 
 
Nu är klockan nästan midnatt och jag är riktigt trött! Imorgon kommer Mette och familj samt Mary över på morgonen för frukost och både jag och Jordan stannar över natt så det blir en riktigt storfrukost med allesammans! Ska bli jättekul och trevligt! 
 
Bilder kommer så fort som möjligt!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk att du var tvungen att flytta till US för att komma till Hogwarts:-)!
Coolt med skidkontakter,där är jag allt lite avis! Men framförallt; Underbart att du fått lite extrafamilj!

Svar: Ja tänka sig! Haha!Det känns bra att ha ngn höränne :)
Matilda Isberg

2012-09-16 @ 09:24:10
Postat av: Martin

:-D

Svar: :)
Matilda Isberg

2012-09-16 @ 09:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0