Avslutar med VMA efter en allmänt bra dag

Ännu en skolvecka har passerat. Tiden gå verkligen snabbt i veckorna!! Lite långsammare på helgerna men är det inte så man alltid velat ha det? Superskönt att ha 3 dagars helg alltid också! 
Mitt ekonomi quiz blev uppskjutet till tisdag. Chill, fast jag kan det så hade lika gärna kunnat ha det gjort.
Innan Personal Growth satt jag och Lisabet, tjejen vars mamma är från Kalmar, utan för salen och där var en kille som spela gitarr så sluta med att han spela lite olika låtar som vi sjöng med till!! Sen kom även Eva som också har Personal Growth och var med tills vi började. Har kort sagt varit en bra dag!
 
Nu har jag inte gjort så mycket under eftermiddagen/kvällen. Har ätit kvällsmat och nu kollar jag på MTV VMA. Alltså MTV Video Music Awards. Det är väl lite lagom underhållande, somliga av uppträdanden är inte så bra. Sen vinnarna i de olika kategorierna är väll mer eller mindre värdiga. Men ja, det är väl kul att kolla på ändå.
 
Det bästa som hände idag var nog ändå att prata med Ellen som sa att hon funderade på att plugga utomlands nästa termin och kanske i San Diego då! Seriöst vore helt underbart om hon kom så hoppas verkligen det blir så!! Eftersom vi bägge är hemliga agenter vore det ju lämpligt om vi befann oss på samma ställe så vi kan sammarbeta! Helt logiskt eller hur? :)
 
Imorgon ska jag antagligen försöka få tag på en piratutklädsel till Anita och Jims Pirate Party nästa helg! Det är en kul idé de kom på när de var i Australien och fick höra om International Talk Like A Pirate Day som är varje år i September. Därför har de nu årligen ett Pirate Party! Ska bli superkul, älskar att klä ut mig!!

Kommentarer
Postat av: Ellen "Franz-Boris" Eklöf

Wihuuu!!! :D ska ringa CSN, maila skolan om det är okej att ansökan kommer in senare, och sen nästa lördag ska jag ta toefl :D

Svar: SKITBRA! :D Mitt kom in sent så gör så att du skickar in ansökan med allt du själv ska få och sen säg att Toefl resultatet och omvandlade betyg är på gång och kommer så fort det är klart! :) Du måste gå och ta Tuberkulostest också! Ring och fråga någon läkare var du gör det! Hos oss var det på lungdispensärern på sjukhuset och man tog det på ons fick resultat på fredag och var helt gratis! :)
Matilda Isberg

2012-09-08 @ 14:26:52
URL: http://franzboriss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0