Bilduppdatering från igår!

Nu är jag tillbaka från Carlsbad igen och har därmed en dator så jag kan lägga upp bilder! Efter att ha sovit gott bland trollkarlar och hippogriffer var det dags för frukost. Strax innan nio kom Mary och strax efter även Randy, Mette, Emily och André. Det serverades äggröra som förutom ägg innehöll tomater, broccoli, skinka och ost, bagels, melon och sen stekta korvar som faktiskt var väldigt goda och kryddiga även om jag egentligen inte gillar korv. Efter frukosten begav sig Mette & co till Legoland, de erbjöd mig att följa med men det skulle bli lite svårt med mina tågtider och jag behövde plugga annars skulle jag gärna följt med! Har ju aldrig varit på Legoland det är bara Elias som har fått den upplevelsen av oss barn av någon oklar anledning... 
 
Efter de hade åkt packade jag ihop mina grejer och sen körde Mary mig till tågstationen! Hon skickade även med mig lite kakor som givetvis var jättegoda! Har redan ätit alldelles för många för en dag men så kan det bli ibland. Tågresan var såklart jättefin igen och jag fick lite bilder utöver havet. Väl framme i San Diego var Trolleyn försenad, antagligen eftersom både Padres och Chargers har hemmamatch idag, så jag missade bussen över till Coronado vilket gjorde att jag fick sitta en timme på stationen och vänta. Sjukt tråkigt. Lyckades iallafall koppla upp mig till WiFi så kunde Skypa med mamma och pappa lite! 
 
Under resten av eftermiddagen har jag inte gjort mycket. Har en del plugg för mina två prov att ta itu med så kanske springer och köper någon god dricka och lite frukt så jag orkar hålla igång!
 
Nu kommer massa bilder så jag hoppas ni är redo för det! Kanske blir det fler såsmåningom om jag får bilder från Anita och Jims kamera.
 
Piratredo
 
Allt var utstyrslat i minsta detalj för att få Piratstämning
 
På varje bord fanns det små piratdetaljer som små skepp med kanoner.
 
Här är ett av Jims egna byggen som han pysslat med inför festen.
 
Skattkartor och guldmynt - ett klart måste!!

Här togs det bilder på alla familjer när de kom för att få bilder på alla. Man ser inte så tydligt på bilden men man har havsutsikt i bakgrunden.
 
En bild på Emily som är Mettes dotter.
 
Vi hade matchande Piratringar som man fick på cupcakesen som serverades!
 
Hogwartsexpressen i Tågrummet där jag sov inatt!
 
Såklart en Hogsmeadestation!
 
Självaste Hogwarts!! Och framför ser man det piskande pilträdet! 
 
Förbjudna skogen och Malfoy som ska klappa Vingfåle och vi alla vet ju hur det slutade...
 
Quidditch planen där en match på gång!!
 
Utsikten från Coastern!!! Perfekt dag för foton visst ser det härligt ut?! Helt klart finaste tågresan jag någonsin åkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0