Då var man redo för Pirate Party

Då var man tillbaka efter dagens äventyr!! Som jag skrev igår var det viktigaste idag att få tag på en Piratdräkt och det lyckades jag med wohoo! Från början tänkte jag göra något simpelt som en röd-vit randig tröja och jeansshorts, bandana och lite andra accesoarer men när jag gick in på Party City's hemsida och insåg hur billig en full kostym var så ändrades planerna! 
 
Runt lunch tid hoppade jag på bussen och begav mig till Point Loma där det ligger ett Party City. Det gick betydligt smidigar än jag trodde att åka dit nu när de dragit om Trolley-linjerna lite. Insåg också att det nu är väldigt enkelt och smidigt att åka till Fashion Valley så det blir nog en trip dit snart. Anyway, på Trolleyn på väg till Point Loma så stötte jag på en som jag har Personal Growth med. Pratade lite med henne på vägen vilket var trevligt. Hon var sjukt imponerad över att jag vågat åka hit och va här ensam och sen ta mig runt hur som helst. Jag vet inte riktigt, jag tycker inte att åka runt är någon big deal men alla är vi olika. Har insett att när jag skriver något är det alltid om folk från Personal Growth, antagligen för det är där de härligaste människorna finns. 
 
Efter att ha kommit fram till Old Town skulle jag gå 15 minuter enligt Google Maps, kan säga att det tog max 10. På vägen passade jag på att äta på In-N-Out som man alltid hör ska vara så himla fantastiskt, hamburgarna var definitivt goda, deras pommes däremot.. Inga favoriter! 
 
På Party City hittade jag en utklädnad och köpte även med piratörhängen med döskallar. Mycket nöjd med mina införskaffande och dyrt var det inte heller. Efter det hade jag lite beslutsångest om huruvida jag skulle åka till PB eller inte men jag bestämde mig för att åka hem för var ganska trött och jag orkade helt enkelt inte.. Får bli en annan dag! Slänger upp lite bilder, bland annat på mig som pirat. Det blev en ganska suddig bild men det får duga..
 
Old Town:
 
Lunch på In-N-Out! Gott Gott!

Party City!!!
 
Min Piratdräkt, vad tycks? :)
 
Lite närmare så man kan se piratörhängena

Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra köp!

Hade behövt dig på paddlingen..Koskräcken har slagit till.... kolla FB

Svar: tack! :)Haha jag såg bilden, men de var ju på land och du i vatten!!!
Matilda Isberg

2012-09-08 @ 16:20:09
Postat av: matilda

Du blir alla sjörövares drottning!!! Alla kommer att falla för dig UTAN att du använder andra vapen än dina vackra ögon! POK MB

Svar: Hahaha kanske det kanske!vi får väll se hur det går! Kanske blir sjörövare på heltid sen!
Matilda Isberg

2012-09-14 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0