Fashion Valley

Äntligen tog jag mig idag till Fashion Valley för lite shopping. Först var jag i skolan såklart och hade abnormal psychology, vi är precis klara med hjärnan och behandlingsmetoder så nu ska vi börja med att lära oss om alla möjliga psykologiska åkommor som depression, ångest, ätstörningar, sömnproblem etc. Ska bli riktigt intressant!!
 
Efter min lektion blev det Skype med mamma och pappa, Elias var även med på ett hörn som tyckte det var himla orättvist att jag bara gick i skolan mellan 9.35-11.00 på måndagar. Om han bara visste att det gäller onsdagar också och att jag inte går i skolan alls på fredagar!! 
 
Efter att nätverket lagt av cirka hundra gånger bestämde jag mig för att åka vidare istället så tog Trolleyn till Misson Valley först för hade sett ett par skor i en tidning som jag vill kolla på tyvärr var de jättefula i verkligheten så hoppade snabbt på en buss till Fashion Valley istället. Köpte ett par shorts och en tröja på Victoria's Secret och 5 par trosor allt var från PINK såklart. Älskar alla PINK varor skulle kunna köpa allt i affären om jag hade pengar. Om jag någonsin skulle bli sponsrad av något skulle jag vilja att det var med deras produkter.
 
Stannade inte längre än så eftersom jag började få världens huvudvärk.. Att inte äta lunch i tid samtidigt som man ränner runt mellan shoppingcenter och skolan i strålande sol utan vatten är inte något jag rekomenderar. Vanligtvis har jag alltid vatten med mig vart jag än går, det har blivit en vanesak men glömde ta min flaska imorse. Lär ju inte glömma det fler gånger. Tog mig iallafall tillbaka till Coronado och köpte en Ceasarsallad. När jag åt blev jag frågad om jag gick i High School här på ön. De som går sista året i High School är födda år 1995.. Alltså 3 år yngre än jag. Jag vet inte om jag ska uppskatta mina att jag ser så undomlig ut eller om det var förolämpande..
Efter jag hade ätit släppte inte huvudvärken så var tvungen att lägga mig i 40 min och bara göra ingenting. Hoppas verkligen jag kan sova inatt ändå!
 
Idag har jag föresten haft världens flyt med bussar och trolleys. Har väntat max 2 minuter på varje hållplats! Det får en att känna att inte ha en bil inte är så hopplöst trots allt! Trolleyn är det bästa, den är jättesmidig och det är lätt att ta sig vidare från stoppen ut till stränderna till exempel. För övrigt kom kontrolanter på idag när jag åkte, med pistoler och allt! Inte precis som skånetrafiken där man alltid kunde hitta på en historia om hur man tappat sitt busskort och fått ett nytt och därför inte hade fixat sitt studentbuss-ID ännu fastän det hade gått en hel termin redan..
 
Jag på bussen på väg till skolan! 
 
Så här kul är det att Skypa med Elias! Han är något speciellt det barnet.. 
 
Lite kul att alla Trolleylinjerna har symboler brevid namnen. Lite roligare att åka med Palm-linjen snarare än gröna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0