Första provet slutfört

Idag hade jag mitt första prov. Det var i Psychology 101 och det är ju alltid lite nervöst att se hur lärare formulerar frågor och hur detaljrikt det är. Det visade sig vara mycket enkelt och jag kände mig väldigt säker på mina svar. Det var några få jag klurade lite på men tror jag fick rätt på de sen. Imorgon har jg nästa prov denna gången i Abnormal Psychology. Känner att jag borde vara lite bättre förberedd och kunna det bättre så ska läsa igenom det några gånger till. Samtidigt är allt svarsalternativ så svaren kommer att finnas i frågan och det är förmodligen bara så att jag inte känner mig helt redo för att om det hade varit ett "vanligt" prov där man skriver svaren precis som man alltid gjort hemma hade jag antaglien inte kunnat allt. Det märktes verkligen på det provet jag hade idag. Jag kunde det mycket bättre än vad som krävdes då jag redan kunde svaren till 90% av frågorna innan jag ens sett svarsalternativen.. 
 
Idag var det en lång skoldag dvs 9.35-14.10, om det nu kan klassas som lång. Ekonomi först på morgonen och sen har jag alltid en lucka på 40 min innan Personal Growth eftersom han släpper oss tidigt. Så brukar passa på att äta en frukt eller något litet där. Lisabet och Amber som också har PG brukar vara där tidigt med så oftast sitter vi bara och pratar en stund innan vi börjar. Ska antagligen följa med Lisabet ut till ett stall där hon rider och jobbar någon helg. Ska bli superkul! 
 
Sista lektionen var provet, tog ca 30 minuter. När jag kom hem handlade jag lunch och frukost för imorgon. Orkar inte köpa på mig massa saker eftersom jag flyttar in i Myras hus på torsdag så det blir som det blir med mat. Det vill säga blir mer take-out istället för sallader och liknande. Köpte även nya plåster eftersom det är viktigt att ha! Min mognadsnivå är inte så hög när det kommer till sånt så köpte givetvis sorten med Disneyprinsessor på! 
 
Imorgon måste jag packa ner alla mina saker så jag kan förflytta de. Har inte börjat ännu och jag fattar inte riktigt hur det ska gå men jag lyckas säkert på något vis!!

Kommentarer
Postat av: Martin

Don efter person <3

2012-09-19 @ 07:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0