Känner mig smartare än någonsin !!

Gud min rygg är helt förstörd av att ha släpat runt på alla grejer idag! Lämnade mitt rum på Cherokee Lodge imorse och drog till skolan med skolböcker och dator och alla möjliga småsaker nerpackade i väskan. Tungt blev det och såklart har det varit en extra varm dag idag dessutom! Skoldagen rullade på i vanlig takt. Quiz på ekonomin igen, med bok och prat så borde inte var några problem. Personal Growth är alltid kul och mycket lärorikt! Lisabet sa att hon skulle prata med hon som har stallet där hon rider om att jag kan hjälpa till med att  tex. ta in/ut hästar, borsta, tvätta osv så får man rida gratis.
 
Sista lektionen var Psykologi, fick tillbaka våra provresultat. Kan ju börja med att berätta att över hälften inte blev godkända (D&F). Jag hade däremot endast 3 fel och fick därmed ett A!! Fick dessutom rätt på extra credit frågan så mitt resultat blev 96/100!!! Snacka om bra start på kursen! Vi började med ett nytt kapitel och jag blev uppkallad för att visa ett svar på tavlan vilket jag klarade. Det är verkligen en utveckling för om det är något jag aldrig tyckt om att göra och därmed undvikit är det att säga saker under lektioner men nu så är jag mycket säkrare och vågar svara på frågor osv. 
 
Nu är jag i Myra's hus, har ont i huvudet och börjar inse att jag borde se till att äta något ordentligt eftersom det inte skett idag. Har ju nu tillgång till ugn och spis medans jag bor här så får väll ta tillfället i akt och laga någonting vet dock inte vad. Är inte så bra på det där med matlagning.. 
Innan jag börjar tänka på mat måste jag hämta min cykel på B&B. Har redan dragit på mig träningskläder så det blir en liten promenad dit sen cykel tillbaka och eventuellt inom affären. Det finns dock endel saker i kylen och frysen som jag kan använda om jag vill så får nog kolla det först! Känner mig inte så motiverad till att laga mat haha.. Men måste äta något antar jag..
 
Tror det blir så att jag slänger ihop något litet och sen köper mer mat imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0