National Chocolate Milkshake Day

Har inte sovit många timmar inatt för det tog mig hur lång tid som helst att somna men när jag vaknade i morse kände jag mig ändå ganska utvilad! Hur skönt som helst! Har köpt ett nytt paket English Muffins till frukost nu. Denna gången blev det whole grain! Nyttig tjej här! Även om jag fortfarande har Cream Cheese och Boysenbärmarmelad på. Helt 100% nyttigt måste det ju kanske inte vara. 
 
Fortsatte dagen med skola. Träffade den andra svenska tjejen, Lisa, och bestämde att vi ska ta en fika på söndag. Tror hennes kompis som också är svensk även kommer med. Ska bli supertrevligt!
 
På lördag är det dags för Pirate Party! Börjar bli riktigt taggad eftersom jag älskar att klä ut mig! Ska åka dit på förmiddagen och hjälpa till att få iordning saker och sen stannar jag till Söndag eftersom det inte går tåg hem på kvällen. Det kommer även lite fler släktingar bland annat Jordan, (Anita och Jims son), Emily(Anitas syster) och hennes dotter Mette. Ska bli kul att träffa alla!
 
Något annat spännande som har hänt är att jag har fixat boende för nästa termin genom San Diego Student Housing. Det fungerar så att man delar en lägenhet med andra studenter och vad som är bra är att där redan finns möbler och allt sånt. Man behöver bara ta med lakan! Lägenheten ligger i Pacific Beach och där finns pool, jacuzzi, tennisbanor och gym på anälggnigen. Plus att det är nära till stranden! Kan det bli bättre? Jodå internet ingår och även TV-kanaler på TVn! Internet är faktiskt högst upp på listan på viktiga saker för jag måste kunna Skypa med mamma och pappa! ♥ Nu tror ni kanske att det inte kan bli bättre? Men det kan det för som det ser ut i nuläget kommer min roommate inte vara någon annan än självaste Ellen!! Helt underbart! Säker på att vi kommer ha det superkul tillsammans! 
 
Läste på Facebook att idag är det minsan National Chocolate Milkshake Day så efter att ha pluggat en bra stund tyckte jag att jag förtjänade något gott så sprang över till Clayton's och köpa mig en. När jag kom tillbaka var det dags för dagens träning! Körde först några övningar för magen, vet inte tyckte inte de kändes så effektiva. Sen hittade jag en jätteintensiv men kort rutin som tydligen används av Victoria's Secrets modeller. Den var bara på 10 minuter men tro mig det kändes i benen efteråt! Älskar känslan efter man har tränat och man har spaghettiben då vet man att man gjort ett bra jobb!
 
Min Choklad Milkshake. Ser den inte supergod ut? Jag lovar det var den, dock väldigt mäktig så ont i magen fick jag allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0