Sol, Strand och Bad!

Idag blev det ännu en stranddag! Det var lite molningt men fortfarande varmt och solen tar ändå. Låg och solade i några timmar, har sovit riktigt dåligt inatt och drömt mardrömmar så var superskönt att bara ligga och vila en stund! Välbehövligt minst sagt! Köpte med mig Capri-Sun, 1 nektatin och lite vindruvor! Nektarinen var perfekt mogen och vindruvor är ju alltid en favorit så det var perfekt att ha med sig till stranden!
Tog ett dopp i havet och idag var vattentemperaturen riktigt behaglig, känndes lite varmare än vanligt! 
 
Framåt halv 4 tiden bestämde jag mig för att det fick vara lagom för dag så gick tillbaka och duschade och sen satte jag mig och pluggade. 
 
Nu ska jag kolla lite på TV innan jag ska sova för imorgon är det måndag och ny vecka igen!! Helt sjukt vad tiden går snabbt!!
 
Solglasögon, strandhanduk och massa vatten är något som behövs för en dag på stranden! 
 
Frukt och Capri-Sun, solklara favoriter och världens bästa strandsnacks!


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmm Solen och stranden... Lovely!

Svar: helt undertbart! :)
Matilda Isberg

2012-09-10 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0