Surfin' it up!

Tillbaka från surflektionen säger bara OH MY GOSH aldrig gjort något roligare! Köp mig en våtdräkt och en surfbräda och jag kommer älska dig förevigt!
 
Ni undrar säkert om jag var så duktig som jag trodde. Svaret är jag var en naturbegåvning. På andra försöket stod jag upp på brädan och därefter fick jag varje våg! Åkte med hela vågen några gånger och det var verkligen en hälrig upplevelse! Vi var en grupp på 3 personer och av alla tre var jag den enda som klarade att paddla och fånga vågorna själv! 
 
Om någon kommer och hälsar på mig så är detta absolut något vi ska göra! 
 
Nu i efterhand känner man sig lite mör i kroppen men inte så farligt. Lär sova gott inatt iallafall. När man är i vattnet tänker man inte på hur tungt det egentligen är för man har så kul men man trycker ju sig up med armarna och varje gång man går utt i vattnet igen måste man kämpa mot vattnet som drar i brädan. Bra träningsform minst sagt!
 
Nu ska jag åka och handla mat för det börjar se ganska tomt ut i kylen men här kommer lite bilder precis som jag lovade!!
 
Jag och de andra två i gruppen, våtdräkter till knäna får även långa ben att se korta ut..
 
Surfbilder:
 
Nöjd tjej efter första surflektionen
 
Instruktören och hela gruppen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Martin

Wow, bra jobbat och det ser hur kul ut som helst. Jag vill också...
Kram på dig

Svar: det var jättekul! om du kommer hit så ska vi definitivt surfa! :)
Matilda Isberg

2012-09-29 @ 07:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0