Tröttisdag

Idag var jag trött när jag vakna och kunde inte komma på vad jag kände för att göra hela dagen. Började med en lång stunds skypande innan jag tog tag i mig själv och gick ut på en promenad. Gick ner och köpte Frozen Yogurt på Yogurt Escape. Laddade på med ungefär allt som är onyttigt vilket jag aldrig gör. Brukar ta bara naturell smak med frukt men idag blev det choklad och browniebitar och cookie dought och hela köret! Ibland får man unna sig sånt också, det är ju trots allt fortfarande bättre än glass!!
 
Efter det passade jag på att gå till Island Surf och prova våtdräkter för att se vilken storlek som var lagom. Låt mig bara säga att det är varmt som tusan att prova våtdräkter eftersom de är så tajta och kluriga att ta på sig! Dessutom var det jättevarmt inne i affären. Provade två olika, bägge passade bra och han som jobba sa att eftersom det inte är sommar längre så kunde jag få upp till 20% rabatt. Nu måste jag bara bestämma vilken jag vill ha! Sen är jag halvägs till surfandet! Kommer säkert hyra en bräda några gånger dock innan jag köper en! 
Köpte ett armband inne i affären som jag tycker var lite fint.
 
Efter att ha provat våtdräkter fortsatte jag min promenad. Gick längs utkanten av ön och sen under bron förbi Ferry Landingen och sen fortsatte jag hela vägen till North Island och där vände jag upp och gick tillbaka. Blev sammanlagt 8.8 km. Det var varmt men väldigt skönt! 
Efter det har jag duschat, ätit lite och vilat då jag har världens huvudvärk. Det enda som hjälper är antagligen att sova men känner att jag får vänta tills 9 med det..
 
Just det! Som ni kanske märkt har jag ändrat lite på bloggdesignen. Vore kul med lite kommentarer om den. Bättre/Sämre än förra? Hur är färgerna?
 
Under bron, försökte nå över taggtråden men lyckades inte riktigt!
 
Hur härligt är det inte att ta en promenad bland palmträden längs vattnet?
 
Gick ner litte på stranden och skrev i sanden som det barn jag är
 
Armbandet jag köpte, vad tycks?
 

Kommentarer
Postat av: Martin

Låter härligt och snyggt armband!
Bloggen ser snygg ut. Jag gillar nya looken och tycker den är bättre än den förra. Känns fräsch.
Puss o Kram

Svar: Vad bra!! Tog mig hundra år att få till en bra blå bakgrund, först blev detn för mörk, för grå, för grön osv!
Matilda Isberg

2012-09-30 @ 09:48:06
Postat av: Johanna

Snygg sida! Snyggt armband! Tror jag behöver ett sånt....💓

Svar: Tänkte köpa ett till dig med faktiskt! Men jag kan göra det en annan dag! 💗💜
Matilda Isberg

2012-09-30 @ 17:12:06
Postat av: Anonym

...och snygga foton!!!


Svar: Tack!! :)
Matilda Isberg

2012-09-30 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0