Värmebölja

Provar blogga från telefonen för första gången.. Just nu sitter jag och väntar på att Donna ska hämta mig så ska vi åka förbi och kolla på stället jag ska bo nästa termin och sen äta lunch! Ska bli supertrevligt!

Idag ska det bli varmt, väldigt varmt! Så varmt som 38 grader! Hoppas verkligen det är ökenvärme och inte tropisk!!! Hela helgen ska bli riktigt varm! För em gångs skull har jag massa planer och jag som helst legat på stranden men all ledig tid kommer gå till att plugga! Alla planer är dock roliga saker så det är inte så synd om mig..

Måste komma ihåg att köpa pluggsnacks aka morötter, celleristavar och typ ranch dippa. Perfekt för plugg!
Nu börjar det bli dags att åka kommer mer om hur allt gick lite senare!

 

Vädret närmaste dagarna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0