Vart är mina magiska krafter när jag behöver de?

Fy tusan vad jag hatar att packa det är verkligen tråkigt och jobbigt att få ner allt på ett bra sätt. Jag har absolut inga packningsskills what so ever! Antagligen därför jag brukar låta mamma och pappa göra det åt mig efter jag tagit fram vad som ska med. Tyvärr fungerar inte det här men vad ska man göra. Om man bara kunde knäppa sina fingrar och trolla ner sakerna i väskorna.. Som ni kanske redan förstått har jag packat ihop mina saker och även förflyttat de till Myra's hus där jag ska bo i 5 veckor. Har fått nyckel redan så sticker dit efter skolan imorgon. Mitt rum känns så omysig nu när alla mina grejer är borta.. 
 
Hade prov nummer 2 idag. Kändes bra det med. Allting är mycket lättare här än hemma!! Känns iallafall så, kanske bara för första gången läst saker som faktiskt intresserar mig. Måste göra en målsättning till Personal Growth-klassen imorgon. Allvarligt vet jag inte riktigt vad jag har för mål så det lär bli lite klurande. 
 
När jag kom hem från skolan idag tyckte jag att jag förtjänade en Frozen Yogurt så skulle gå och köpa men de hade inte öppnat ännu så fick vänta 10 minuter och eftersom de öppnade lite försent behövde jag inte betala! Gratis är godast! Frozen Yogurt är verkligen min favoritsak i hela världen! Älskar naturellsmak och sen bara frukt på! Så frächt och gott! 
 
Nu måste jag duscha och sen försöka skaffa någon form av kvällsmat innan jag tar tag i min målsättning.. Får bli take-out vad har jag dock ingen aning om. Kanske någon soppa eller sallad eller något! 
 
Hur god se inte min Frozen Yogurt med jordgubbar, hallon och mango ut?
 
Packat och klart! Kommer sova mycket sämre inatt utan min tiger men kände att jag kan ju inte ta med den till skolan imorgon...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjusigt!!

Svar: Visst är det ;)
Matilda Isberg

2012-09-20 @ 21:16:44
Postat av: Martin

Övning ger färdighet vet du :-)
Snart packar du på ett kick.
Kram

Svar: Jadu vi får väll se hur det går med det.. Roligt kommer det ju aldrig bli iaf!
Matilda Isberg

2012-09-20 @ 22:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0