Another week.

Den här dagen har varit fruktansvärt seg men nu känns det också som timmarna bara flugit iväg på samma gång vilket känns rätt så jobbigt helt ärligt för jagh ar verkligen inte gjort något produktivt alls. 
Skypade med Carro vilket så klart var trevligt!! Sen också lite med mamma och pappa innan jag gick och handlade mer soppa och vattenmelon. Det är perfekt att det finns vattenmelon nu för jag tycker inte om frukost och nu kan jag bara äta lite melon istället vilket alltid är gott!! 
 
Efter det har jag kollat på massa avsnitt av New Girl eftersom jag var ganska efter där. Det är vad jag har gjort hittills idag och nu är klockan 20 över 7. Har inte jobbat något på mina skolarbeten som jag borde ta tag i. Inte för jag har tidspress men det är lika bra att få gjort en vecka jag ändå inte har något annat att göra... Har dock några timmar kvar ikväll innan det är dags att sova så kan faktiskt sätta mig och jobba en stund. Känns bara lite smått omotiverande för tillfället.. 
 
Nu ska jag snart laga kvällsmat. Blir kyckling fylld med getost och soltorkade tomater. Är inte särskillt hungrig men måste äta. 
Har nyss druckit Guava juice och insett att det innehåller High fructose corn syrup så nu kommer jag aldrig dricka det igen. Känns sjukt onödigt att äta/dricka onödiga, onyttiga saker. 
 
Det börjar bli mörk ute, och det är dessutom grått och molningt vilket känns sjukt drygt. Ska bli kallare i veckan nu och orkar inte med det. Åkte inte precis hit för att få tråkigt väder. 
 
Imorgon fyller Elias 10 år. Allvarligt önskar jag mer än allt annat i världen att jag kunde vara hemma och fira det för han är min favoritmänniska och 10 år är en stor födelsedag och jag kan inte ens lyckas vara där för det. Best sister ever.
 
Kollar på New Girl i min lilla koja! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0