Äntligen helg! :)

Blev inte många timmars sömn inatt. Efter jag väl la mig så kunde jag inte somna före åtminston halv 3... Kan säga att det var gaaaaanska jobbigt att stiga upp vid 7tiden på morgonen sen. 
Började dagen med engelska som vanligt och det var helt okej trots tröttheten. Har en ny uppsats att skriva nu. Det är verkligen aldrig någon paus där inte. Har också ett prov att plugga inför denna vecka så det är väl lika bra att ägna helgen åt det så jag får det avklarat! 
 
Efter det var jag jättetrött så efter skypat lite med mamma och pappa var jag tvugen att lägga mig en stund. Helt sjukt så trött jag var. Har inte gjort något särskilt resten av dagen. Fixade ny sallad för helgen och så men annars inget! 
 
Nu är jag fortfarande trött vilket inte är så konstigt så ska bli skönt att få sova tills jag vaknar imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0