Beach day!

Tiden har verkligen sprungit iväg och ser att klockan detan är över midnatt. Varför jag ens är vaken är en bra fråga och sanningen är att jag började läsa Paper Towns av John Green och nu är den slut. Precis som de andra böckerna jag läst av honom var den mycket bra. Han skriver på ett väldigt bra sätt och väver in många tänkvärda citat.
 
Idag har det varit superskönt och jag spenderade några timmar på stranden. Tyvärr lyckades jag bränna mig lite, vilket aldrig händer egentligen...
Efter att ha legat där gick jag och åt sen lunch på Tower 23 som är ett hotell med restaurang. Åt en wrap med sparris, fetaost, avocado, hummus, spenat och lite mer saker jag inte kan kommai håg som var supergod!!! 
Gick därefter tillbaka till lägenheten, tog ett bubbelbad och sen har jag läst på sen dess! 
 
Nu ska jag smörja in mig med after sun och göra mig redo för att sova! Är riktigt trött men kunde inte sluta läsa. Samma sak hände igår då jag läste ut The Great Gatsby. Måste skaffa något nytt att läsa imorgon!! :)
 
Bild från stranden igår! :)
 
Beach bag!! Kul att allt går i samma nyanser och färger, till och med min mat och dryck..
 
Piren in PB :) Där var bröllop på gång idag också!
 
Min lunch! Supergott!
 
Perfekt efter en lång stranddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0