Det går bra nu :)

Sitter här i sängen och inser att klockan börjar bli mycket. Är dock inte alls trött så att ens försöka sova kommer inte gå bra.. Har engelska tidigt imorgon men kan vila när den är slut! Eller i helgen! 
Idag var det biologiprov och det kändes mycket bra! Är ganska säker på att det blir ett A. Faktum är att jag kände mig mycket säker på det mesa så förhoppningsvis blir det ett högt resultat. Kanske inte 100% för det är typ omöjligt men det närmaste jag kommit någonsin är 99%. 
 
Hade psykologi idag och fick tillbaka ett prov där. Fick precis under ett A men mitt snitt i kursen är ett stabilt A så whatever. Vet dessutom att det är ett prov till som anses lättare och sen en uppsats, det vill säga inga konstigheter vilket betyder att det absolut inte borde sluta på något annat betyg. Känner att mina kurser är ganska stabila. Eller får se hur biologin gick men om det gick som det känns är det lugnt!
 
Snart är det helg igen och jag har absolut ingenting planerat. Tror jag ska skriva klart uppsatsen för Psykologin så det är gjort och sen lär vi få någon engelska också! Denna veckan har det varit rätt mycket har det kännts som så har inte riktigt haft tid att gå ut och gå som jag annars brukar så nu i helgen får jag se till att göra det igen! 
 
Igår när jag var på Jamba Juice så gick jag förbi en människa som bara sa att jag påminde sjukt mycket om Alice i Underlandet. Tyckte det var rätt kul eftersom det var min Halloweenutklädnad! 
 
Nu ska jag nog försöka sova trots allt! Ska upp om 7 timmar och jag vill egentligen sova 8 om möjligt. Har lite mer att läsa inför engelska men får nog ta det när jag äter frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0