En lång Fredag!

Satt och tänkte igenom vad jag gjort idag och insåg att det fortfarande är fredag. Herregud. Denna dagen har verkligen kännts lång. Började med engelska på morgonen men fick gå efter redan en halvtimme så de som är mindre begåvade kunde stanna kvar och få lite one on one hjälp med sina uppsatser. 
 
Efter det åkte jag tillbaka till lägenheten och vilade lite innan jag gick ner till stranden och åt lunch samt inom Urban Outfitters och köpte lite kläder :) 
Har också pratat med Anita och ska åka dit på Söndag. Blir en heldag vilket ska bli kul. Kommer verkligen sakna de jättemycket när jag åker hem.. :( 
Hon föreslog också att jag pratar med stälelt jag köpte bilen och ser om de kan sälja den igen. Vore perfekt om de kunde!!
 
På eftermiddagen mötte jag Giulia och Jessica, en svensk tjej som och har internship på samma ställer som Giulia, så gick vi och köpte Frozen Yogurt. Var jättetrevligt :)
 
Nu har jag inte gjort mycket under kvällen. Köpte pizza och det var inte så gott så lär inte göra det igen. Healthy food for life !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0