Engelskauppsatsskrivning pågår för fullt.

Sitter och skriver på min engelskauppsats som ska vara klar imorgonbitti. Har kommit igång rejält nu så det borde definitivt bli något utav det hela. Jag har hela tiden vetat vad jag måste få med men inte riktigt varit säker på hur jag ska lyckas med det. Eftersom det är ett argument så behöver det inte vara lika formellt skrivet utan viktigt är att det övertalar läsare att man har rätt. 
 
Idag vare ytterliggare en biologilektion med samma grundläggande genetik. Pallar inte. Om folk inte fattar ännu kanske de borde satsa på en karriär där hjärnkompetens inte krävs...
Psykologin efter var kort så vi fick gå tidigt vilket var skönt! :)
 
Fick paket från urban outfitters idag med lite accessoarer! :) YEY! 
 
Hello heartbreaker sunnies ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0