Fint väder & Psykologi

Är även idag riktigt trött! 
Skönt att gå och lägga sig när man är trött dock. Sover också bättre då! :)
 
Idag har jag pluggat lite, varit ute och gått och sen skola på kvällen. Det var riktigt fint väder och sådär 23 grader idag vilket var superskönt! Blir dock kallt på kvällarna när jag är i skolan så fryser alltid på vägen hem. 
 
Imorgon måste jag slutföra min engelskaläxa och kanske börja mer på psykologin inför provet. Det är på onsdag nästa vecka och känns ändå som det kommer gå bra! :) Måste också göra ett arbete sen om en utvecklingsteori och det måste vara kreativt ahhhhh! Typ en poster eller video eller vad som helst bara inte en uppsats. Det måste också följa ens egna liv. Blir en liten livslinje helt enkelt, iallafall i vissa teorier. Andra bli mer som bara 3 steg och då kanske man inte ser det lika tydligt. Önskar jag kunde måla bra för har lite tankar på hur jag skulle kunna få ihop det annars men vi får väll se..
 
Nu ska jag sova så jag orkar plugga mer imorgon! Eller mest ska jag sova för jag är trött och det är dags och jag ser fram emot det!
 
Beställde en till bikini från Victoria's Secret idag, och leggings och en filt som jag velat ha länge! Längtar tills det kommer yey! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0