Folk är tröga..

Fick med hjälp av mamma och pappa ordning på ansökan till utbildningar och kurser hemma! :) Känns skönt att det gick ihop tillsist. Får väll se om jag kommer in.. Annars får jag väl ta högskoleprovet igen. SÅ DRYGT JAG DÖR.... 
 
Idag har jag pluggat mest hela dagen. Känns bra inför provet imorgon. Kommer gå igenom det igen under morgondagen, speciellt bitarna vi kommer vara tvugna att skriva mer om.
Biologilektionen idag var fruktansvärd dryg. De gick igenom genetikreglerna grundligare än när jag lärde mig samma sak i 7an. Och visa har verkligen aldrig sett det. Så sjukt. Sen på labben var jag klar typ 1000 år före resten så tillsist sa vår lärare till att vi kunde gå istället för vi var klara och förstod. Fattar verkligen inte hur det kan vara komplicerat på något vis....
 
Var skönt att komma tillbaka tidigar iallafall. Nu ska jag sova! Älskar att sova heheh! :D
 
Ni vet att man kan dela beauty i två ord. Buy & Eat vilket literally är mina two fave things in life! Beauty of life ;)
 
Natti Natti! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback