Heldag hos Jim och Anita! :D

GIck upp tidigt imorse och körde upp till Jim och Anita där det blev storfrukost/brunch med våfflor, färsk frukt, äggröra och bacon. Var supergott! Mary var också där och gav mig en massa kakor! Yum!
Efter brunchen åkte vi till Beach houset som nu har fått upp stommar till väggarna igen så man kan se hur hela nedervåning kommer se ut! Det börjar verkligen likna något! Kommer bli riktigt stort och utsikten är perfekt!!!
 
Efter det åkte vi tillbaka och gjorde chokladdoppade jordgubbar och åt sen kollade vi på män som hatar kvinnor(svenska versionen) för de hade spelat in den när dengick på TV häromdagen. Var mysigt att bara ta det lugnt ett tag! 
Efter filmen var klockan redan 7 så vi åkte och åt mexikanskt på Anita's i Oceanside och det var jättegott! Därefter körde jag tillbaka igen och det är så min dag har sett ut.
Tog ett bad nyss och satte på en ansiktsmask för min hud har varit lite sämre senaste veckan :( Hoppas det hjälper lite!
Nu måste jag sova för är supertrött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0