Just another monday.

Då var det ny vecka, igen. 
Tror jag är sjuk. Eller har kännt mig helt orklös hela dagen och lite smått yr när jag står upp så därför har det fått bli en väldigt lugn dag. Måndagarna är alltid lugna men idag så Har jag vilat rätt mycket och legat ner för som sagt har jag känt yrsel.. 
 
Var och köpte lite schampo och ansiktstvätt senare under dagen men bortsett från det har jag inte gjort någonting. Skulle ta ett bad i Jacuzzin men där var redan folk och jag orkade inte gå till någon av de andra tre så nu har jag istället bara suttit här och tagit det lugnt. Funderar på om jag kanske ska ta ett bad i badkaret istället. Man sover så bra efter, vilket är skönt speciellt om man som jag ofta sover dåligt.
Imorgon har jag lite plugg att göra, prov på torsdag, och sen skola såklart. Inte många veckor kvar nu men en hel del arbeten. Kommer få jobba på!!
 
Nä ska fullfölja idén om ett bad nu faktiskt! Ska passa på att ta bort gammalt nagellack också så jag kan måla om de sen :) Känns alltid bra med fräsha naglar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0