Klädombyten hehe

Idag har jag bytt kläder 3 gånger. Och då menar jag inte tre gånger för jag var tvungen att prova olika saker utan 3 gånger där jag har använt allting ett tag innan jag bytt. Detta är ganska vanligt för min del vilket egentligen är ganska konstigt. Det är inte precis bara så att jag byter till träningskläder heller.
Mitt första byte var såklart från pyjamas till klänning för jag skulle ut och handla. Sen hade jag det under förmiddagen innan jag duschade och bytte till lite skönare kläder medans jag pluggade och sen bytte jag till en annan klänning innan skolan. Nu ska jag snart byta till pyjamas igen. Känns som lite väl många onödiga byten. Varför inte bara ha iallafall samma klänning i skolan sen? Jaja så kan det vara.. 
 
Skolan idag var psykologi. Det var intressant. Nu är vi under tonåren på utveckling. Tydligen utvecklas främre delen av hjärnan till 21, där sitter koncentrationsförmåga som jag kände att det finns fortfarande hopp för min del. Allvarligt talat är jag sjukt lättdistraherad och jag flyter väldigt enkelt iväg på andra tankar som jag kopplar med det jag hör. Som tur är går det ju bra i skolan iallafall.. Fick ett A på psykologiuppsatsen! :)
 
Inte särskillt händelserik dag.. Blir så när det är mycket pluggande men så är det bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0