Nästan slut på veckan :)

Då var det torsdagkväll igen och som vanligt sitter jag och jobbar på min Engelska. Det är fortfarande argumentet jag jobbar på och det är inte särskilt stor ändringar att göra. Måste skriva ett avslut också men annars är jag i princip klar! :)

Skolan idag har varit rätt så chill. Biologilektion först sen psykologi. Vi såg en film på psykologin som var väldigt intressant! 
Åt lunch med Haein och gav henne sin födelsedagspresent :) Berättade också att jag planerar att stanna i Sverige i höst vilket var lite jobbigt. Känns nästan jobbigare att åka från folk här än det var att åka hemifrån eftersom de hemma vet jag verkligen att jag har kvar oavsett.
 
Nu måste jag fortsätta på engelskan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0