Nya kunskaper om brandlarm och deras funktioner..

Idag har jag utvecklat en ny kunskap, nämligen hur man byter batterier i ett brand larm. Det kanske inte är svårt att lära sig men om man tänker efter är det väldigt viktigt! Har vaknat flera gånger under natten på grund av *beeeeep* low battery som upprepades sådär var 30 minut.. Tog mig iallafall igenom dagen levande och gick på min biologilektion+labb. Var riktigt trött när det var labbdags så får nog gå igenom det lite noggrannare när jag är lite piggare så jag förstår ordentligt! Inte för att det är något nytt precis..
 
Dagen idag har också varit en pluggdag, provet på torsdag är svarsaltenativsfrågor och jag börjar känna mig rätt så redo nu! Blir att testa mig själv mer imorgon och skriva ner alla faser ordentligt så borde det sitta sen!
Har också quiz i psykologi imorgon. Dubbla faktiskt tack vare att mitt däck exploderade så jag missade min lektion vilket suger.. Det går säkert bra ändå, det suger mer att jag missade lektionen om jag ska vara helt ärlig. 
 
Nu är jag som ni kanske förstått supertrött så sover nog gott inatt! Känner hur jag knappt har ork att byta om till pyjamas och borsta tänderna... Det blir skönt när det är gjort dock!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0