Prov avklarat!!

Provdags idag! Kändes mycket bra, borde vara ganska nära full pott! Jag var väldigt säker på i princip alla frågor så blev klar väldigt snabbt. Min lärare var till och med lite chockad över det och fråga om jag verkligen var säker att jag vill lämna in vilket jag var eftersom jag redan kollat igenom allt och kände att jag hade svarat som jag ansåg rätt igenom hela provet :) Efter det car det en liten extra credit föreläsning jag stannade kvar på. Enkla poäng. Imorgon måste jag skriva min engelskauppsats #3. Argumentet med andra ord. Det ska säkert gå bra!! Känner mig rätt utslagen om jag ska vara ärlig och längtar till helgen som ska bjuda på upp till 28 grader. Kommer antagligen lägga mig på stranden och sova. Har varit en rätt tuff vecka och ska bli skönt med en kort paus även om det bara är några dagar. Nästa vecka sen är iallafall lugn så då finns det plats för mer tid för mig!! Det kostar att ligga på topp ibland.. Har verkligen jobbat på hårt detta året och kan nog för första gången i mitt liv säga att ett sommarlov verkligen är välförtjänt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0