Snabb uppdatering innan jag somnar med datorn i knäet!

Blir ett kort inlägg idag för är supertrött och behöver sova!

Åkte med bilen till express tires och fick däcken satta på rätt hjul i morse. Skönt att ha gjort så jagi nte behöver tänka på det mer. De anmärkte inget om att något skulle varit konstigt så antar jag inbillade mig om att det vinglade. Vägarna är ju som de är också... Medans de fixade det passade jag på att köpa frukost på starbucks för att sen ta med mig det till stranden där jag åt. Var ganska perfekt!
 
Resten av dagen bara flöt förbi utan att jag gjorde något särskilt. Har  varit en mycket lugn dag. Biologilektion sen på kvällen, fick tillbaka mitt prov med 94%. Klart godkänt! :) Snittar A på alla kurser i nuläget. Känns bra! Nästa biologiprov borde vara rätt ok! Allt som är kvar i de olika kurserna borde vara rätt ok faktiskt!
 
Nu ska jag sova! Hoppas jag får en lång natts sömn, vore jätteskönt! Imorgon blir det plugg hela dagen och lektion på kvällen! Bara att köra på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0