Somewhere in Neverland ❤

Idag har varit en sådär dag. Allt har bara känts allmänt hopplöst.. 
Fick iallafall klart min Drama. Vet inte helt ärligt om jag ska fortsätta med den kursen eller om jag ska hoppa av den. Den är ganska tidskrävande och jag läser redan massa kurser så.. Men det är smart om jag blir klar med lite kurser!!
 
Nu sitter jag och kollar på Peter Pan för det är min favorit! Är jättesugen på att läsa boken igen. Vet inte varför men bara älskar storyn!!!
 
 
Här kommer lite blandade Peter Pan bilder hehe! :D Själv ska jag väl försöka sova, fly away to Neverland! :)
 
 
Ellen och Jag vid Peter Pan-statyn i London!
 
Favoritmugg :)
 
Walk of Fame

 
Tyvärr hitta jag ingen bild på min vägg hemma men om ni kollar noga kan ni kanske se vad det står.. Där är också en liten Peter Pan brevid! :)
Peter Pan and Wendy turned out fine, so won't you fly with me 
 
Mina fina teckningar jag ritade förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0