Trött trött trött..

Eftersom jag spillde vatten i min säng igår tog det ett par timmar innan jag somnade, antar jag behövde bli tillräckligt trött för att klara sova på fukten, och därför passade jag på att ta ordentlig sovmorgon imorse. Eller så gott det gick iallafall!! Hela dagen sen var jag ändå jättetrött och hade huvudvärk. Jag behöver mina vanliga sömnrutiner... 
 
Under dagen har jag iallafall varit ute! Gick till stranden och köpte mat och åt där sen satt jag där en stund innan jag gick tillbaka. Efter det tog jag bubbelbadet som aldrig blev av igårkväll. Var riktigt skönt att bara slappna av en stund. Går dock inte att sitta/ligga riktigt bekvämt för kanten är för skarp så man blir helt öm i bakhuvudet... Hade behövt en kudde!!! Finns det badkuddar?
 
Efter badet var min huvudvärk på topp så var tvungen att lägga mig ner en stund. Mådde illa också. Hatar när det blir så. Nu har det iallafall släppt och jag fick i mig kvällsmat som var jättegod!! Nu ska jag väll försöka sova innan klockan blir jättemycket igen. 
 
Av någon anledning är blogg.se efterblivet idag och vill bara ha bilderna liggandes. Suck.. Ni får vrida på huvudet eller något.
 
Klännig jag köpte nyligen! :)
 
Min supergoda frukost!
 
Gick förbi detta på vägen till stranden.
 
Lunch på stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0