varför kan inte saker bara gå smidigt?

UPS OCH JAG ÄR SÅ INTE VÄNNER FÖR TILLFÄLLET.... Har beställt en bikini, en filt, födelsedagspresent till Haein från Victoria's Secret och det blev fel från början med adressen så jag hörde av mig till VS som hörde av sig till UPS som skulle fixa det och lovade att det skulle komma dagen efter(dvs i fredags). Såklart hände inte det och jag hörde av mig till UPS i mådags och de skulle igen fixa det och det skulle komma idag men nej, ytterliggare en gång lyckas de missa det och jag fick ringa igen. Nu har iallafall statusen på trackingen ändrats till något nytt så hoppas verkligen det kommer imorgon. Orkar inte när saker inte fungerar smidigt..
 
Iallafall bortsett från att prata med UPS så har jag idag pluggat lite och sen var jag i skolan på kvällen. Äntligen har de släppt genetiken och övergått till DNA på ett också väldigt grundligt vis men det är iallafall omväxlande. Efter det var det labb och vi tog fram DNA från lök, jättesimpelt... Det var också en annan del där vi skulle med DNA fingerprinting lösa ett mord. Vi fick bygga med kulor och så och det var lite kul för vår grupp fick den som var mördaren och en annan grupp fick då DNAprovet från brotsplatsen så våra skulle ju bli samma och tydligen gav han våra grupper de korten medvetet för att våra grupper var bäst och spelade egentligen ingen roll om de andra gjorde fel så länge våra matchade vilket de gjorde hahaha.
 
Nu är jag tillbaka igen och har nyss ätit lite soppa. Tror jag ska fortsätta lite på min psykologiuppsats innan jag går och lägger mig för är inte särskilt trött.. Får se dock, är inte så sugen på att plugga nu.
 
 
 
GRATTIS PÅ 10ÅRSDAGEN TILL ELIAS ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0