Årets sista dagar!

Nu är julen slut för detta året och vi är mitt uppe i de dagarna som jag personligen tycker är de konstigaste på hela året, mellandagarna. Det är dagar som bara är på något vis och det är inte helgdagar men känns inte heller som vardagar. Jättekonstigt. Antar att namnet mellandagar förklarar det lite men det är ändå något som jag inte riktigt kan greppa. Det bara känns som dagar man ska vara hemma och göra ingenting på fastän det egentligen är helt vanliga dagar då man kan göra vad som helst..
 
Idag har jag iallafall spenderat hela dagen med att städa och organisera om mitt rum. Var så mycket damm uppe på hyllorna som det var dags att ta itu med. Känner fortfarande hur min hals är irriterad efter att ha stått i det hela dagen. Ommöblering blev det också med mamma och pappas hjälp! Känns riktigt bra! Mitt rum känns mycket frächare och även större när det är såhär! 
 
Nu är det snart dags för nyårsafton och jag har absolut inga planer. Kan vara rätt skönt att inte göra så mycket också! Ska försöka bättra mig och uppdatera mer dagligen men det är svårt när det inte finns så mycket att skriva om. Kommer säkert en årssammanfattning nu imorgon eller så..
 
Sååhär blev rummet. Inte de bästa bilderna kanske men det ger lite uppfattning. Kanske svårt om man inte sett hur det såg ut innan.. 
 
 
 
 
Bilder från Kalkonmiddagen på Juldagen.
Hade på mig en klänning från Topshop som jag köpte i Edinburgh och en skjorta från BikBok som jag fick i julklapp! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att det blev så bra, rummet!!! Jäklans. Snygg Klänning det där!

Svar: Ja det blev riktigt bra! :)
Matilda Isberg

2013-12-31 @ 11:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0