Jul Jul Jul

God Jul allesammans.
Då var ännu en Julafton passerad och jag tycker nog ändå det var en rätt lyckad. Vi gjorde inte speciellt mycket hemma och ingen kom men det är rätt skönt så. Det är dock en ganska långtråkig dag för finns inte så mycket att göra och jag gillar inte att inte göra något.. Och jag är inte heller något större fan av julbord så svårt att äta länge.
Men trots det blev det ändå mysigt!
 
Idag kommer mormor och morfar och äter kalkon! Ska bli kul att träffa de och det ska bli gott med kalkon! 
 
Jul-varm choklad
 
Vår gran. Inte så bra bild.
 
Här är en bild på mig i julklädsel. Eftersom det bara blev familjen blev de myskläder.
 
Mamma och Pappa har framkallat en bild på mig på en stor canvas häromdagen. Hör inte ihop med julen men tänkte ändå visa.
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men visst var det mysigt!!
å

Svar: Ja det var det <3
Matilda Isberg

2013-12-26 @ 23:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0