Dags för avresa! :)

Sitter för tillfället utanför gaten på San Diego Airport och väntar på att boarding ska börja för mitt plan som ska ta mig till New York. Eller ja, detta planet tar mig till Charlotte, North Carolina där jag ska byta till planet som sen tar mig till New York.
 
Axel är också påväg och hans första plan som tar honom till Bryssel borde avgå snart!  Känns lite konstigt att hans plan avgår tidigt på morgonen den 15 medans mitt går sent på kvällen den 14 och ändå så lyfter han före mig!! En hel timme för att vara exakt! Så det blir med tidskillnad.
 
Påtal om 14 är det mitt oturstal om ni inte redan visste det. Jag kan seriöst berätta ungefär alla dåliga event i mitt liv och bevisa hur de relaterar till 14. Det betyder givetvis inte att varje gång det är den 14 händer något dock. Idag är det Alla Hjärtans Dag. Enligt mig är det en Postcard Holiday som är jätteonödig och jag fattar inte grejen. Är väl roligare att bli uppvaktad på en helt spontan dag och inte en då det är ett "måste". Dålig ursäkt för att gör något speciellt för någon. Om man däremot gör speciella saker året runt så är det okej att fira för skojs skull. Det är min åsikt. Jag fick faktiskt ett litet kort skickat från Anita och Jim dagen i ära där de önska mig en Happy Valentine's Day och en trevlig resa! Det var väldigt gulligt av de tycker jag!
 
Dagen i övrigt började med att spenderas pluggandes inför mitt prov jag hade idag. Gick nog sådär.. Kunde endel men det var vissa jag var osäker på. Tur man får räkna bort ett prov även om jag önskar det vore det sista jag räkna bort. Har trots allt haft en dålig vecka och det kanske är okej att få ett B någongång. Bara det inte blir en vana hehe. 
 
Innan provet träffade jag Haein på skolan, känns som det kommer bli en torsdagsrutin. Vi åt Cali Burritos och drack Caffe Mochas och det var supermysigt! Vi har pratat lite om att åka till Orlando, Florida och gå till Wizarding World of Harry Potter. Lite svårt att få ihop med skolan dock eftersom vi har olika scheman men dät finns några allternativ som skulle funka. Helst vill man ju undvika mitt i sommaren när resten av världen, observera världen och inte bara landet, är där. Vi får väl se vad som händer med det! :)
 
Nu ska jag snart boarda mitt plan så är dags att stänga ner!
 
 
Pluggar för fullt som ni kan se hehe!
 
Helt redo för New York yey!
 
Allt som behövs för en lyckad flygresa; frukt, vatten och tuggummin!
 
Valentine's Day kort :) (inkludera min adress om någon vill skicka post till mig)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0