Dags för nya tag !

Idag kom jag till insikt med att jag måste step up my game när det kommer till att plugga. Inte för att det inte går bra i skolan och så men snarare för att jag plötsligt börjat prokastinera något oerhört mycket. Engelskan gjordes klart sent igårkväll för dagens lektion och jag vaknade supertrött. Det är bara inte en hållbar situation. Insåg också idag att jag tagit fel på datumen för musiken och missat en inlämning så kommer få avdrag på det. Där finns dock ganska mycket extra credit uppgifter så är inte direkt orolig för betyg där men det var ändå lite av ett wake up call. Imorgon måste jag också göra ett prov online för musiken. Man har 3 timmar på sig och svarsalternativ så känns inte särskilt svårt men det var verkligen sista sekunden att jag kom ihåg det vilket stör mig. Jag brukar inte skjuta upp grejer och jag brukar absolut inte missa något. 
 
Det är dags att rycka upp sig nu. Det har gått fyra veckor på terminen. Det är en fjärdedel redan. Jag kan få A i alla kurser om jag vill och varför skulle jag inte vilja det. Det må vara jobbigt ibland, riktigt jobbigt till och med, och allt känns dåligt men det är faktiskt inte rättvist mot mig själv att inte ta vara på att jag lyckades nå målet på en dröm som funnits i så många år till 100%.
 
Anyway, nog med det nu! Tog en promenad ner till stranden tidigare idag. Skoskav nu men det var skönt att komma ut!! Var och handlade mer Campbell soppa sen hehehe! Obsession ♥ 
Ingen trodde antagligen jag någonsin skulle börja äta soppa men ingeting är omöjligt. 
 
Nu ska jag nog äta något och läsa lite innan jag kryper till sängs! :)
 
 
Så fint väder idag på min promenad till stranden :)
 
Älskar hur det var varmt nog att gå i shorts idag!!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Att skjuta upp saker till morgondagen...hu ja; det är vi fler som gör. Bra när man kommer på att; nä nu får det vara nog<3
Hejar på dig!

Fantastiska strandpromenadbilder. Längtar efter våren!! Här är så jkla kallt:-(!

Svar: Egentligen brukar jag faktiskt inte skjuta upp sånna här saker. Det är superfint väder idag med så ska nog försöka ta mig ut en sväng igen! :)
Matilda Isberg

2013-02-23 @ 11:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0