Engelska är verkligen inget kul ämne..

Blir inget långt inlägg idag för ska stiga upp om 7 timmar och ha min hemska engelska lektion... Det är det jag har suttit uppe med nu på kvällen med. Är så fruktansvärt tråkigt... Fattar inte hur jag ens ska ta mig igenom kursen, hjälper inte precis att det är fredagsmorgonar heller när jag redan är trött efter veckan som är fylld med sena kvällskurser. Önskar ärligt talat att jag kunde hoppa av den..

I övrigt har jag haft en bra dag. Biologin är kanske inte så kul men psykologin är intressant. Känns som en väldigt enkel kurs att få ett A i vilket är skönt såklart!

Åt lunch bestående av kokt ägg, lax och avokado vilket var supergott! Nyttigt också! Något annat jag fått upp ögonen för är Campbell soppa!! Åt sparrissoppa till kvällsmat idag och lunch igår, så sjukt god den är!! Billigt oxå och lätt att tillaga efter skolan! Så nöjd med att jag prova! :)

Nu måste jag verkligen försöka sova så jag överlever min mardrömsengelska :(


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas verkligen att du överlevde din tyska engelsklärares lektion!!!

Men du; vilken snygg ny design på bloggen! kram!

Svar: Ska snart åka dit... Ser inte fram emot det, är typ omöjligt att fungera när jag måste gå upp mycket tidigare plötsligt...
Tack så mycket!
Matilda Isberg

2013-02-22 @ 12:52:11
Postat av: Martin

Snygg uppdatering av "headern"

Kram

Svar: TACK! :D
Matilda Isberg

2013-02-22 @ 17:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0