Grocery shopping och späckhuggarfobi.

Idag var det dags att handla igen. Har införskaffat mer frysta fiskfilér och en mängd grönsaker. Det är basically vad jag lever på. Jag hoppas det inte är ohälsosamt att äta så mycket fisk.. Fast typ varannan dag brukar jag köpa något ute. Jag har tänkt jag ska köpa kyckling också och variera med.. Iallafall älskar jag fisk, verkligen älskar!!
Köpte också yogurt som jag kan äta när jag kommer hem sent från skolan då jag inte precis vill äta värsta måltiden vid halv 11 på kvällen samtidigt som jag absolut inte kan somna hungrig!
 
Skolan idag var som vanligt mycket intressant. Andra biologi lektionen och det känns bra. Verkar ganska enkelt! Har min första Psychology 211 (Learning) och det verkar vara en mycket intressant kurs! Vår lärare jobbar med djurbeteende och inlärning på seaworld med späckhuggarna. Hoppas hon överlever hela terminen.. Allvarligt, späckhuggare är min största fobi. Skulle aldrig närma mig en. De heter för tusan Killer Whales på engelska och ändå simmar folk med de. Nej aldrig i mitt liv.
 
Det var en tjej som kände igen mig från förra terminens Abnormal Psychology, jag kände inte igen henne men det sa jag inte. Jag fattar inte grejen med att alla kommer ihåg mig från andra kurser. Är inte precis så att jag utmärker mig. Eller i Abnormal Psychology fick jag ju en gång högst provresultat med 99% och då sa hon det högt och alla var tvugna att applådera men ändå.. Det är ju iallafall kul att vara någon folk kommer ihåg. Jag menar jag brukar inte ens hälsa på de jag gick i skolan med i högstadiet om jag ser de för jag tänker de nog inte minns en ändå. Eller absolut inte paralleller från gymnasiet..
 
Anyway, imorgon måste jag gå upp tidigt. Engelska från 9-12. Verkar onekligen som min tråkigast kurs denna terminen.. Världens tråkigaste uppsatser. Trodde man skulle få skriva om något kul iallafall, som bokanalyser och inte analyser om hur en text är skriven..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0