Heldag hos Anita och Jim

Låg och läste till jag avslutade min bok igår. The Fault in Our Stars, skiven av John Green. Har läst en annan av hans böcker tidigare, Looking for Alaska, en av mina absoluta favoriter. Han skriver på ett väldigt bra sätt som man lätt fastnar i. Nattens sömn sen var katastrofal. Jag fattar inte var problemet med min hjärna är som gör att jag inte sover. Hela natten vaknade jag i 10-30 minuters intervaller. Fruktansvärt... Det vart inte en pigg tjej som vi åttatiden släpade sig ur sängen. 
 
När jag väll kom upp så gjorde jag mig iordning och körde upp till Anita och Jim. Vi åkte ner till deras beach house som just nu är mer eller mindre ytterväggar utan innehåll. De håller på att bygga om och ska sen ha det som sitt "vanliga" hus istället. Vi fortsatte sen vidare mot Oceanside pier och längst ute på piren ligger ett lite diner, Ruby's, där vi åt lunch. Sen gick vi tillbaka igen och körde till deras hus för att kolla på Oscarsgalan. Mary kom också och även deras vänner Mark och Linda. Var supertrevligt och Jennifer Lawrence vann bästa kvinnliga huvudroll för sin roll i Silver Linings Playbook vilket var kul. Filmen är baserad på en bok och funderar på om det ska bli min nästa bok att läsa..
 
Kom tillbaka till lägenheten ganska nyligen så blev en heldag hos Anita och Jim! Nu sitter jag och dricker lite grönt te och väntar på att jag ska bli lite tröttare så jag förhoppningsvis sover bättre inatt! :)
 
 
Utsikten från Jim och Anitas hus, inte helt fel. Speciellt inte en solig dag som denna!!
 
Helt sjuk färg på vattnet idag! Så härlig!
 
Det var High School Surftävling på gång på stranden.
 
Jag ute på piren.
 
Pelikanis!
 
Jim och Anita skicka med lite blommor, tyckte de passade bra i en Chargers-mugg hahah!
 
Fick även en hel hög med kakor! Lite hembakta från Mary plus två lådor Girl Scout Cookies. Hejdå nyttiga liv.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Thin mints <3

Svar: Godaste som finns! Vill köpa en till låda men det känns farligt...
Matilda Isberg

2013-03-02 @ 20:45:21
Postat av: Elias

Lol Pelikanis Lol :D Rofl

Svar: var den inte lite kul?
Matilda Isberg

2013-03-04 @ 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0