Idag var en bra dag!

Idag har jag haft biologi och måste säga att det är ändå ganska okej kul. Iallfall på dagarna det är labb. Kunde dock alla svar på labben innan vi ens gjort den eftersom jag redan har gjort exakt samma labb i gymnasiet! Min labbgrupp är väldigt trevlig och vi sitter alltid och snackar medans vi gör labbarna vilket är kul.
 
Har fortfarande en bit kvar på min psykologiuppsats till imorgon. Det är inte ett svårt ämne utan problemet är bara att jag vill formulera mig perfekt. Det ska nog bli bra tillsist. 
 
Är överlag på ganska bra humör! Känns som jag kommit tillbaka igen och kommit in i mina rutiner och så. Känns väldigt skönt. Det kommer såklart alltid gå upp och ner och jag vet att mina ner oftast är ganska brutala men jag försöker iallafall mitt bästa. 
 
Har insett att så mycket som jag älskar min Kindle kommer jag bli fattig snabbt på grund av alla böcker jag köper. Inte för att det är något dåligt att spendera pengar på men ändå! Måste påminnan mig själv om att önska mig bokbidrag i födelsedagspresent!!! Hoppas jag inte tråkar ut er för mycket om mina dagliga inlägg om att läsa men det är typ min favoritsak i livet att göra. Plus spela gitarr och sjunga. Det är pretty much det bästa. Och resa! Nu är jag klar hahah!
 
Påtal om paket kommer mitt paket med bikinis från Victoria's Secret imorgon! LÄNGTAR!!! Hoppas verkligen allt blir bra! 
 
 
Dags att sova! God natt! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0