Maybe it's not my weekend but it's gonna be my year!

Ytterliggare en dag har gått utan att jag har tvättat mina kläder inför New York. Sämst. Nu är alla lediga dagar slut.. Får se till att göra det imorgon! Eller onsdag! 
Känner att det är dags att rycka upp sig igen och ta tag i livet! Har mest suttit inne hela helgen och haft tråkigt men min ursäkt är att jag faktiskt först var sjuk sen fick allergi och därför var jag allmänt trött.
 
Har tagit det lugnt idag, börjat plugga lite på biologin men inte skrivit något på uppsatsen. En del av mig önskar väl att boken ska komma imorgon så jag verkligen kan börja! Men gör den inte det så måste jag börja oavsett!! Det blir säkert bra ändå! Det borde inte vara så svårt!
 
Har bestämt mig för att beställa hela min bokönskelista. Det är 9 stycken böcker så det borde bli ganska lagom läsning för våren. Det var inte heller särskilt dyrt vilket alltid uppskattas!!! Nya böcker är också det bästa som finns! 
 
Är ganska trött nu så ska nog krypa till sängs, blir lite tidigare än vanligt men det är skönt att så så varför inte! 
 
Har föresten fått nytta av gitarren mamma och pappa köpte. Spelade in detta för ganska länge sen och jag är såklart inget pro men tänkte ändå det kanske vore lite kul.. Försök att inte tänka så mycket på faktumet att jag har pyjamas på mig, och håret typ hänger in i gitarren!
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vad duktig du är!!! Fortsätt med att spela mkt det har du med dig hela livet!!!
Kram Ingrid

Svar: Tack så mycket! Kommer nog inte sluta spela i första taget, är en av mina favoritsaker att göra! :)Kram
Matilda Isberg

2013-02-12 @ 09:11:06
Postat av: Anna

Men Matilda!! Du är ju superduktig! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Matilda Isberg

2013-03-02 @ 22:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0