Milk and cookies, girl scout cookies!!

Hade jag vetat hur snabbt mina utslag skulle försvinna om jag tog ett allergipiller hade jag tagit direkt det började och inte 30 timmar senare.. Iallafall i morse när jag vaknade var det lite bättre men sen under dagen kom det tillbaka mer. Efter att ha smörjt in mig i flera omgångar med anti-itch cream får kliandet så letade jag äntligen upp min allergimedicin och det tog 1 timme sen försvann det mesta. Helt otroligt!
 
Hade engelska idag, inte kul alls. Vi gjorde lite mer gramatik och några visste inte att order "ÄR" är ett verb. Att vara. Herregud. Jag lärde mig det när jag gick i lågstadiet.. 
Efter tre mycket långa timmar var det iallafall över, för denna veckan, och jag begav hemåt. Blev stopp på vägen för att köpa Panda Express till lunch och idag sa min fortune cookie "your most memorable dream will come true". Kändes skönt att veta ju!
 
Efter att ha ätit påbörjade jag veckans musikuppgift men började plötsligt må illa igen så var tvungen att sova en stund innan jag fortsatte. Till sist blev jag iallafall klar vilket kändes väldigt skönt! Det är inte så svåra uppgifter än så länge. 
 
Bestämde mig efter jag var klar med allt att jag förtjänade att lyxa till det lite denna fredagkväll så gick och köpte ett paket glass. Köpte det billigaste som fanns för jag var snål och det fick jag tyvärr smaka på eftersom det brast lite smakmässigt... Till min stora förtjusning stod även några utanför affären och sålde girlscout cookies!!!!!! Köpte såklart ett paket och gud så goda! Köpte thin mints och hade kunnat äta hela paketet i ett!!
Som ni kanske förstår blev det en ganska lyckad myskväll med kakor, mjölk, te och glass! Perfekt kombination om ni frågar.
 
Just nu forsar regnet ner och lät förrut som det kom en åskknall till och med! Det händer i princip inte att det åskar här!! JAg har lyckats missa alla skurar som kommit under dagen precis vilket är chockerande för det har kommit några stycken! Imorgons ska solen komma tillbaka igen dock så då blir det frid o fröjd igen! 
 
Oslagbar kombination!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0