Min Kindle har kommit!!!

Äntligen efter en lång väntan har jag fått min kursbok till Lifespan Development! Redan inne på fjärde skolveckan så var verkligen på tiden. Fick tillbaka förra quizet, det jag gjorde utan att ha bok, och hade fått full pott så det kändes som en bra start på kursen! 
 
Något kul som hände idag är att jag fick min Kindle jag beställde förra veckan! Ska bli intressant att prova! Hittils känns den jättebra! Ska bli så skönt att kunna skaffa böcker hursomhelst närsomhelst eftersom jag älskar att läsa!!
 
Yey min Kindle! :D
 
Köpte också detta fodralet, ganska snyggt va?
 
Hitta denna bilden som togs ute i Lomma för cirka ett år sen! Blev ganska bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0